Deuxamis bv
Moleneinde 10
2381 Weelde
België
BE0769.772.303
Geen huis zonder accessoires! Maak je woonkamer gezellig met de decoratie van Deuxamis. Van zalige huisparfums tot sierlijke vazen. Met onze kaarsen en decoratie maak je van elk huis een thuis!
Bezoek onze woonwinkel in Weelde en ontdek onze unieke en exclusieve collecties.
Naast de woonwinkel kan u 24/7 een bestelling plaatsen in onze webshop.
Je kan onze klantenservice contacteren door te mailen naar matthieu@deuxamis.be of ons te bellen op +32 (0) 494.45.52.05.
Steeds welkom na afspraak.
BESTELLEN
Hoe een bestelling plaatsen?
Al onze producten op de website kunnen online of in de woonwinkel aangekocht worden.
Je kan veilig betalen met één van onze betaalwijzes: iDEAL, Bancontact (Mollie), PayPal, VISA, Mastercard, American Express.
We hebben een eenvoudig bestelproces.
Stap 1: Kies het gewenste product in de juiste kleur/maat.
Voeg het toe aan het digitale winkelmandje.
Je kan nu verder winkelen of verder gaan met bestellen.
Stap 2: Heb je een Deuxamis account? Als je inlogt op je account, gaat het bestellen veel efficiënter en blijven alle bestellingen op één plaats verzameld. Een account aanmaken is niet verplicht.
Stap 3: Controleren en betalen.
Ben je klaar met winkelen, dan kunnen we na het controleren van je items gaan afrekenen.
Kies één van onze veilige betaalwijzen en betaal via die wijze. Wanneer je via de website een bestelling hebt geplaatst en je een correct e-mailadres opgaf, dan ontvang je een bevestiging dat wij je bestelling goed hebben ontvangen.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Wanneer wij je pakje hebben verzonden, ontvangt je een verzendingsmail met een trackingnummer.
Met dit nummer kan je jouw bestelling volgen via de website van de koerier.
Kan ik bestellen vanuit het buitenland?
Je kan enkel bestellen vanuit België & Nederland. Wanneer je een adres opgeeft buiten deze landen, kan de bestelling geweigerd worden.
Kan ik een cadeaubon bestellen?
Je kan eenvoudig je cadeaubon online bestellen. Kies de waarde van de cadeaubon en voeg deze vervolgens aan je winkelmandje toe. Nadien volg je onze check-out procedure. Na een geslaagde betaling, ontvang je onze cadeaubon direct in jouw mailbox.
BETALING
Wat zijn de betalingsmogelijkheden?
Om je aankopen te betalen in de webshop, kan je online betalingen doen via het beveiligde systeem van Mollie. Nadat je een betaalmiddel geselecteerd hebt, komt je terecht op de beveiligde website van Mollie. Hier moet je jouw betaalgegevens ingeven. Meteen na de betaling ontvangt je een bevestiging van de betaling door Mollie.
We zorgen ervoor dat je gemakkelijk en vooral veilig kan betalen via volgende methoden.
Paypal, Bancontact, iDEAL Visa, Mastercard en Apple Pay.
VERZENDING
Wat zijn de verzendkosten?
Voor bestellingen binnen België:
De levering in België is steeds gratis bij een bestelling vanaf €75.
Bij een bestelling onder de €75 wordt een vaste verzendkost van €6.50 aangerekend.
Voor bestellingen vanuit Nederland:
De levering in Nederland is steeds gratis bij een bestelling vanaf €125.
Bij een bestelling onder de €125 wordt een vaste verzendkost van €9.99 aangerekend.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Wanneer wij je pakje hebben verzonden, ontvangt je een verzendingsmail met een trackingnummer.
Met dit nummer kan je jouw bestelling volgen via de website van de koerier.
Kan ik bestellen vanuit het buitenland?
Je kan enkel bestellen vanuit België & Nederland. Wanneer je een adres opgeeft buiten deze landen, kan de bestelling geweigerd worden.
Wat als er bij de levering niemand thuis is?
Indien je niet thuis bent op het moment van levering, zal de koerier een bericht achterlaten.
Met dit bewijs zal je jouw pakje kunnen afhalen of een nieuw tijdstip van levering kunnen inplannen.
Hoe worden mijn aankopen geleverd?
De levering van je bestelling gebeurt via een koerier op een adres naar keuze: aan huis, op kantoor of in een afhaalpunt. Je kan eveneens de optie 'afhalen' aanvinken; bij deze optie krijg je een mailtje wanneer je artikel klaar ligt om af te halen in onze woonwinkel te 2381 Weelde, Moleneinde 10.
Wat zijn de levertermijnen?
We doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Een bestelling die op werkdagen voor 12u00 wordt geplaatst, wordt in principe binnen de 48 uur geleverd in België / Nederland.
Een bestelling geplaatst tijdens het weekend, kunnen we pas op maandag verzenden.
Zit er een feestdag of weekend tussen je bestelling en levering, dan kan dit een dag langer duren.
Wat als er iets mis met een artikel uit mijn bestelling?
Ook bij ons kan er wel eens iets mislopen. Indien er een probleem is met je bestelling, contacteer dan binnen de 7 dagen na ontvangst onze klantenservice via matthieu@deuxamis.be. Stuur ons het artikel terug volgens de normale retourprocedure. Na aankomst en kwaliteitscontrole van het beschadigde product, verzenden wij zo snel mogelijk het nieuwe en correcte item of vergoeden wij het totale bedrag terug. De door jouw gemaakte kosten voor de retourzending dien je ons op voorhand te laten weten. Na goedkeuring nemen we deze kost, alsook de kosten van de verzending van het correcte item, voor onze rekening.
Wat als mijn pakje is beschadigd bij aankomst?
Wanneer je merkt dat je pakje al beschadigd is bij levering dien je dit te weigeren.
Wat als ik mijn pakket niet ontvangen heb?
Is de postkoerier langs geweest wanneer je niet thuis was, dan heeft hij mogelijk een briefje nagelaten in je brievenbus.
Indien de verwachte leveringstijd verstreken is, contacteer ons dan via mail matthieu@deuxmamis.be Mail ons altijd uw ordernummer, zodat wij u snel kunnen helpen.
RETOUREN
Kan ik een artikel terugsturen?
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product je toch niet bevalt of misschien is er een andere reden. Wanneer je een artikel wil retour sturen dien je het product binnen de 14 dagen terug te zenden naar: Deuxamis, Moleneinde 10 te 2381 Weelde, België. Stuur ALTIJD een mail naar matthieu@deuxmamis.be om de retour aan te kondigen. Bij het terugsturen via post ben jezelf volledig verantwoordelijk voor de retourkosten. De voorwaarden om een bestelling terug te sturen gelden enkel voor producten aangekocht in onze webshop. Als we je retour in goede staat ontvangen (in originele verpakking en ongebruikt) dan zullen we binnen de 30 dagen het betaalde bedrag terugstorten. Tijdens de eerste 14 dagen na de levering verwachten we dat je zorgvuldig omgaat met de bestelling en de verpakking. Indien je goederen wil terugsturen via post, dient het product met alle geleverde toebehoren in een ongebruikte, onbeschadigde, niet beschreven, originele fabrieksverpakking te blijven. Dat wil zeggen dat het seal niet geopend mag zijn. Geopende artikelen die niet voldoen aan de bovenstaande voorwaarden nemen wij niet terug.
PRODUCT RUILEN
Kan ik een artikel ruilen?
We kunnen helaas geen producten ruilen, u dient hiervoor het foutief aangekochte product te retourneren en een nieuwe bestelling met het gewenste product opnieuw te plaatsen.
ONS ASSORTIMENT
Hoe nauwkeurigheid zijn de foto's
Wij hebben een fotostudio om foto's te maken van alle onze decoratie. De kleur/vorm die op het scherm van je computer getoond wordt, kan verschillen vertonen met de werkelijke kleur/vorm van het artikel. Wij doen er echter alles aan om onze producten zo goed mogelijk in beeld te brengen zodat je als klant voldoende informatie krijgt. Elk artikel uit onze webshop kan je steeds komen bekijken in onze woonwinkel te 2381 Weelde, Moleneinde 10. Dit kan op afspraak. Contacteer ons via matthieu@deuxamis.be of op +32 (0) 494.45.52.05.
Wat als artikelen niet meer voorradig zijn?
We verkopen vooral exclusieve decoratie en meubelen, waardoor er vaak slechts één artikel beschikbaar is. Je kan ons altijd een mailtje sturen om te horen of dit artikel nog op voorraad is. Dit kan via matthieu@deuxamis.be
Wettelijke garantie
Heb ik als klant garantie?
Wij garanderen dat onze goederen conform zijn aan je bestelling en voldoen aan de normale verwachtingen, rekening houdende met de specificaties van het product. Wij garanderen je natuurlijk ook dat onze goederen voldoen aan alle bestaande en geldende wetten op het ogenblik van je bestelling .
Betreffende het leveren van goederen hanteren wij de wettelijke minimum garantie termijn van twee jaar indien het goed niet conform is aan de geplaatste bestelling. Dit betekent dat bij gebreken of defecten aan het goed die al bij de levering aanwezig waren, tot 2 jaar na de levering dit goed kosteloos wordt hersteld, dan wel vervangen.
Voor zover dit mogelijk en redelijk is, hebt u de keuze tussen herstelling of vervanging. Enkel in geval de herstelling of de vervanging buitensporig of onmogelijk is of niet binnen een redelijke termijn kan worden uitgevoerd, heeft u het recht om een prijsverlaging of de ontbinding van de verkoopovereenkomst te eisen.
Indien het defect of gebrek zich manifesteert binnen de 6 maanden na de levering wordt dit geacht reeds te hebben bestaan voor de levering, tenzij wij het tegendeel kunnen bewijzen. Na 6 maanden zal u zelf moeten bewijzen dat het gebrek reeds bij de levering aanwezig was.